منتظران ظهور

در مورد منتظران

منتظران ظهور

در مورد منتظران

مبعث پیامبر

 

روز بزرگ مبعث پیامبر بر عموم مسلمانان مبارک باد

آرزو

 

عزیز دل من

               دلم میگیره  نیستی

                                  ابری میشه  چشمای  من

                                                             نگاه  کنه بعد ش  ببینه  نیستی

یوسف یاس نازنین

                  کجایی پس عزیز من

                                         من عاشق خال لبت

                                                           تو عا شق دعایی

                                                                        من آرزوی دید نت

تو آرزوت خیال من

                   روزی که چشم تر بشه از دوری و ند ید نت

                                                           روزی که قلبم  بگیره از غصه نبود نت

اون هوای آروم و لطیف و خیلی معصومت

                                             اونجا که حتی آسمونم ، نیاز نداره پاک بشه

                                                                                    آخه تو هستی کم کمش

می دونه   چند روز اونجا یی

                                می یای بهش سر میزنی من می گم کبو تره

                                                                       بیاد اونجا لونه کنه                                        

 

زینب (س)

روز وفات حضرت زینب کبری  بر همه شیعیانش تسلیت باد

نیمه رجب، هجران غم انگیز احیاگر حماسه های جاوید کربلا، حضرت زینب (س) را به سوگ می نشینیم.