منتظران ظهور

در مورد منتظران

منتظران ظهور

در مورد منتظران

شب قدر










فرا رسیدن شبهای قدر و ایام شهادت حضرت علی بر  همه محبان حضرتش تسلیت باد



بهترین شما کسی است که برای مردم فایده داشته باشد 

                                                                     (( از فرمایشات  امام علی ع ))




                         

 



آقا بر گرد...................

 

همیشه  انتظار به این معنی بوده که منتظر کسی یا چیزی  بودن این  که بیاد و خوشحالت کنه ، شاید هم انتظارت پایان غمت و یا اینکه شروع غمت باشه . اما یه انتظار سالهاست که همه مون  منتظر شیم ، آره سجاده انتظار ، منو با خودش به او نجا  برد ، اونجایی که فقط یکیه که همه مو ن  سجا د مونو پهن کردیم تا اون بیاد . اون بیاد و ما رو با اومدنش خوشحال کنه از زمانی اونو شناختم رو سجاده نمازش پیش خدا اولین دعایی که از خدا خواستم مستجاب بشه این بو د که بر گرده .  آره آقا بر گرد . بیا و ببین دنیا دیگه خراب شده دیگه دنیا بوی لجن گرفته . آقا همیشه یا د تو با منه اما یه روزی که فقط  مال توست آره جمعه . جمعه  که می رسه بوی تو رو حس می کنم . سحر جمعه دعای ندبه ، غروب با آل یاسین همه یاد آور تو هستند.

می دونم آنقده بدم ، انقده بدم که تو رو از خودم رنجودم آقا بر گرد و بیا نجاتمون بده. بیا و یه حکم بده که محکو م بشن . آره همه ، ما همه محکو میم . چرا که میگن تر و خشک در آتش می سوزد. این فساد همه رو بد کرده که مشتاق دیدارتم .

آقای من سجاده انتظار م همیشه به سوی تو بازه و دلم می خواد یه روزی به پا یان برسه و اون مو قع هم دلم می خواد من هم باشم تا تو رو ببینم . پس بر گرد مشتاق دیدارتم و چشمانم انتظار ت را می کشد . بر گرد چرا که من و یک آسمان نگاه با تمام ستاره هایش محتاج تو ییم .

                                                                                                                                    بر گرد




  حلو ل ماه مبارک رمضان را برای همه شیعیان تبریک می گویم